Mai Order Mai

Nama:
Alamat :
Nombor telefon :
Email Address:
Order :
Cara Pembayaran : Maybank 152116225468
Lain-lain
Bukti Pembayaran (Sila paste di sini) :
Pertanyaan/pesanan :

create web form

MINTA MAAF KEPADA SEMUA

Seperti yang saya penah cakap kan....
saya ni kerja hospital...
buat masa sekarang keadaan x mengizinkan saya nak business cam dulu lg....
tapi saya akan still paparkan kebaikan sabun ni kat sini
supaya orang yang ada problem tu buleh dapat panduan mengenai BELINA ni kannn

buat masa skrg sya dah x juai lg dah belina ni tau

in da future mybe akan aktif balik kott....sob3....
maap naa kepada semua yg dok sms, email saya
saya akan tolon sedaya mampu....
just saya dah x juai dah la....heheheh....

P/S : add my FACEBOOK ok kalau nak tnya apa2....sebab sya dah jarang blogging....sob3....

No comments:

Post a Comment